אשטרום מגורים יוצאת בקמפיין פרסומי חדש

הקמפיין החדש מביא מבט ייחודי ומרענן על חוויית המגורים בפרויקטים שלנו

פורסם בתאריך: 23.3.2025

הכירו את הפרזנטור החדש שלנו – ויש לו זנב! 🐶
אשטרום מגורים, מקבוצת אשטרום, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של מרטין – כלב אנרגטי, מתוק ונהנתן במיוחד.
את קולו של מרטין מדבב השחקן נתן דטנר, שביצע עבורנו גרסה מחודשת ומשעשעת ללהיט האירוויזיון האייקוני "שיר הבטלנים".

הקמפיין החדש מביא מבט ייחודי ומרענן על חוויית המגורים בפרויקטים שלנו: דרך עיניו (וכפות רגליו 🐾) של מרטין, שמלווה את הצופים בין הלוקיישנים האטרקטיביים, הפארקים המטופחים והעיצוב המדויק והחדשני של הדירות.

הסלוגן החדש שלנו, "תהיו בטוחים – אשטרום מגורים", המבטא את מחויבות החברה למקצוענות, אמינות, שקיפות ושירות, לצד השאיפה להעניק ללקוחות חוויית מגורים איכותית ובטוחה.
כחלק מהקמפיין, פתחנו ימי מכירות מיוחדים לשבועיים בלבד עם מוקד שירות ייעודי במטרה להעניק לכולם את ההזדמנות ליהנות ממגוון הטבות בלעדיות תוך מענה מהיר, מקצועי ושירותי. 
**
חברת 'אשטרום מגורים' הינה אחת מחברות יזמות הנדל"ן למגורים הגדולות בארץ, וככזו מציעה בימים אלו 21 פרויקטים לשיווק, מבנייני בוטיק ועד מתחמי מגורים גדולים. לחברה היצע רחב של פרויקטים מגוונים, מנתניה בצפון ועד לוד בדרום. החברה צפויה לפתוח במהלך 2025 עוד 11 פרויקטים חדשים, כך שבמהלך השנה תציג 32 פרויקטים שונים הכוללים מאות יח"ד לשיווק.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך