קבוצת אשטרום מציינת את יום המגוון הביולוגי

קבוצת אשטרום מכירה בחשיבותו של המגוון הביולוגי וכחלק מתהליך התכנון של כל פרויקט, מבצעת תסקיר מקדים בעזרת אקולוגים ואנשי מקצוע, במטרה להעריך נזקים אפשריים על הסביבה.

פורסם בתאריך: 22.5.2024

השבוע מציינים בעולם את יום המגוון הביולוגי.

 יום זה הוא הזדמנות מעולה לבחון את יחסינו עם הטבע, לשאול מה כל אחד מאיתנו עושה כדי לשמור על אותו מגוון ביולוגי אשר מצד אחד, מחולל ויוצר את התנאים המאפשרים לכולנו לחיות כאן, אך מצד שני, מאוים כל הזמן כתוצאה מהפעילות שלנו, בני האדם.

 המגוון הביולוגי הוא זה שעוזר לנו לשמור על יציבות המערכות האקולוגיות המספקות לנו משאבים טבעיים רבים כמו מזון, מים, אנרגיה, חמצן, סיבים ותרופות. קבוצת אשטרום מכירה בחשיבותו של המגוון הביולוגי ומקפידים לשמור עליו בכל אחד מהפרויקטים שלנו. למעשה, כחלק מתהליך התכנון, אנו מבצעים תסקיר מקדים בעזרת אקולוגים ואנשי מקצוע בתחום, במטרה להעריך נזקים אפשריים על הסביבה. תסקיר זה מהווה את הבסיס לתהליך ניתוח ושיקום נופי מול הרשויות המקומיות, המשרדים הממשלתיים ושאר הארגונים הרלוונטיים.

 כך עשינו גם, לדוגמה, בפרויקט חידוש כביש החוף (כביש 2) במקטע אולגה-קיסריה. הפרויקט כלל תכנון והקמה של שני גשרים חדשים העוברים מעל נחל חדרה, יחד עם גשר קשתי להולכי רגל ורוכבי אופניים. העבודות מעל הנחל בוצעו בתיאום מול רשות הטבע והגנים ורשות הניקוז, ללא פגיעה במגוון הביולוגי באזור.

 קבוצת אשטרום מחויבת לא רק לבניית מבנים, אלא גם לשמירה על המערכות האקולוגיות באזורים בהם היא פועלת, לטובת המשך הקיום המשותף של כולנו.

שני כבישים בסביבה ירוקה ופסטולרית
שני כבישים בסביבה ירוקה ופסטולרית

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך