קבוצת אשטרום מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2024

למרות המלחמה, מצליחה קבוצת אשטרום לשמור על רמת הרווחיות הגולמית שלה במהלך הרבעון הראשון של השנה, הודות לחוסנה הפיננסי והיכולת לבצע את ההתאמות הנדרשות.

פורסם בתאריך: 11.5.2024

קבוצת אשטרום מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2024 👇

 🔹הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-1.1 מיליארד ש"ח; הרווח הנקי הסתכם בכ-6.4 מיליון ש"ח.

 🔹הקבוצה מציגה איתנות פיננסית גבוהה; תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של כ-257 מיליון ש"ח, ויתרות מזומנים ומסגרות אשראי בלתי מנוצלות בסך של כ-3 מיליארד ש"ח.

 🔹רמת הרווחיות במגזר הקבלנות נשמרה, הודות להתאמות שביצעה הקבוצה, חרף מלחמת 'חרבות ברזל'.

 🔹צבר העבודות של הקבוצה מסתכם בכ-8.8 מיליארד ש"ח הכולל עבודות בהיקף של כ – 1 מיליארד ש"ח העתידות להתקבל במהלך השנים 2024-2025 מחברות הקבוצה.

 רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום:

 "ברבעון הראשון של שנת 2024 למרות השפעת מלחמת 'חרבות ברזל' על פעילות המשק הישראלי, ידעה קבוצת אשטרום לבצע את ההתאמות הדרושות ולשמור על רמת הרווחיות הגולמית של הקבוצה, אשר בצירוף פיזור הפעילויות של הקבוצה, הפריסה הגיאוגרפית שלה, וחוסנה הפיננסי, המתבטא בין היתר ביתרות מזומנים ובמסגרות אשראי בלתי מנוצלות בהיקף של כ-3 מיליארד ש"ח, מאפשרים לקבוצה להתמודד בצורה טובה גם במהלך תקופה מאתגרת זו.

 אנו ממשיכים לפעול בצורה מושכלת, תוך ניהול סיכונים מחושב והמשך קידום הפעילות במגזרים העסקיים המגוונים של הקבוצה. אנו מחזקים את כוחות הבטחון, ומייחלים לשובם של כל החטופים, בתקווה לימים שקטים וטובים יותר".

בניית מגדל היי טאוור The construction of the Highttower
בניית מגדל היי טאוור The construction of the Highttower

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך