בטיחות ובריאות תעסוקתית בקבוצת אשטרום

יום הבטיחות והבריאות התעסוקתית בעבודה הוא הזדמנות מצוינת לספר מה קבוצת אשטרום עושה כדי לשמור על בטיחותם ובריאותם של עובדיה.

פורסם בתאריך: 29.4.2024

יום הבטיחות והבריאות התעסוקתית בעבודה, המצוין היום ברחבי העולם, הוא הזדמנות מצוינת לספר איך אנחנו, בקבוצת אשטרום, עושים כל מה שאפשר כדי לשמור על בטיחותם ובריאותם של העובדות והעובדים שלנו ומשקיעים מדי שנה משאבים רבים בצמצום תאונות ומפגעים.

 אנחנו מאמינים שידע, ערנות ומוכנות הם המפתח להתמודדות יעילה עם מצבי חירום בכלל ואירועי בטיחות בפרט. יחד הם יבטיחו תגובה מהירה ומדויקת שתוכל למנוע או למזער סיכונים פוטנציאליים.

 בכל אחד מאתרי הבנייה, מפעלי הייצור והמחצבות שלנו אנחנו מקפידים ליצור סביבת עבודה בטוחה הכוללת אמצעי מיגון מתקדמים, כלים דיגיטליים למעקב, ופיקוח צמוד של ממוני בטיחות - והכל בהתאם לנהלי הבטיחות המחמירים ביותר. ערך הבטיחות והבריאות התעסוקתית נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו גם בנכסים אותם אנו מנהלים ובמשרדים אליהם מגיעים כל בוקר העובדים שלנו.

וזה לא הכל. אנחנו מאמינים גם שהעובדים שלנו צריכים תזכורת. כל הזמן. זו הסיבה שאנחנו מקפידים לבצע לאורך כל השנה הדרכות והכשרות בהן אנחנו מדגישים את הבטיחות כערך עליון ומתמקדים בזיהוי ומזעור סיכונים, שימוש נכון בציוד מגן אישי (PPE) ונהלי תגובה בשעת חירום.

אז כן, יום בינלאומי זה חשוב - אבל אצלנו, בקבוצת אשטרום, עובדים בטוח כל השנה.

עובד קבוצת אשטרום
עובד קבוצת אשטרום

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך