הכנס השנתי של אשטרום קבלנות בסימן השלכות המלחמה על המשק הישראלי

בכנס השנתי ניתחו מומחים שונים את השלכות אירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה על המשק הישראלי בהיבט המדיני- אסטרטגי, הביטחוני, החברתי והכלכלי

פורסם בתאריך: 6.5.2024

הכנס השנתי של אשטרום קבלנות התקיים לפני כשבוע והוקדש כולו להשלכותיה של המלחמה על המשק הישראלי הנתון בתקופה של חוסר ודאות וחיים בצילה של מלחמה מתמשכת.

 במהלך הכנס, סקרנו את מצבה של מדינת ישראל לפני ואחרי אירועי ה-7 באוקטובר וניתחנו את השלכותיהם הצפויות בהיבט המדיני- אסטרטגי, הביטחוני, החברתי והכלכלי.

 את הכנס פתח שי אתרוגי, מנכ"ל אשטרום קבלנות, בהבעת תודה והערכה עמוקה לאנשי המילואים:

 "אני שמח לארח אתכם בכנס השנתי של אשטרום קבלנות, בשנה שהיא מהמורכבות שידענו. חלק גדול ממי שיושב כאן היום היה מגויס בצו שמונה, ומי שלא היה מגויס – חיפה על היעדרם של חבריו לטובת המשך הפעילות באתרי העבודה שלנו. כל אחד ואחת מכם עשו מה שהם יכולים, כדי לתת את האקסטרה מייל שלהם לטובת המדינה ולטובת המערכת שכולנו חלק ממנה".

 האלוף במיל. עמוס ידלין Amos Yadlin, נשיא ומייסד MIND Israel וראש ה- INSS Israel לשעבר, בחן את הכשלים שהובילו לאירועי ה-7 באוקטובר ונתן סקירה מקיפה ומרתקת על מצבה הגיאו-פוליטי של מדינת ישראל בעקבותיהם. ידלין פירט את האתגרים האסטרטגיים העומדים לפתחה של מדינת ישראל כיום, כמו גם את משנתו ביחס לאופן בו ניתן לנווט לקראת יציאה מהמשבר והתמודדות עם היום שאחרי בכל הגזרות.

 פרופ' ליאו ליידרמן Leo Leiderman, מבכירי הכלכלנים בישראל ומי שמשמש כיום כיועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים, סקר את השלכות המלחמה על המשק הישראלי ופירט את המגמות, האתגרים וההזדמנויות ביום שאחרי, תוך ניתוח היבטים גלובליים.

 סיימנו את היום באווירה אופטימית יותר עם הרצאתו של גלן כהן Glenn Cohen, טייס חיל האוויר לשעבר ופסיכולוג ראשי אשר ליווה את כל אותם עשרות פסיכולוגים שהיו אחראים לקליטתם של 112 החטופים ששוחררו בעסקה הראשונה. כהן שיתף אותנו בתובנות האישיות שלו מהמפגש הראשוני עם החטופים, תיאר מה עבר עליהם בשבי, ובעיקר - הדגיש את התמודדותם מעוררת ההשראה ותרומתה לחוסן האישי והלאומי של כולנו.

 אנו מודים לאשטרום Ashtrom Port על האירוח במתחם הכנסים Lyfe ומאחלים לכולנו ימים שקטים וטובים יותר.

כנס של אשטרום קבלות
כנס של אשטרום קבלות

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך