קבוצת אשטרום מסכמת שנה של קיימות סביבתית

ביום כדור הארץ העולמי, מפרסמת קבוצת אשטרום את דו"ח ה-ESG השנתי שלה לשנת 2023 ומזמינה אתכם לקרוא את עיקריו.

פורסם בתאריך: 21.4.2024

מדי שנה, בכל 22/4 מצוין יום כדור הארץ העולמי, שמטרתו לעורר מודעות לנושאים הדחופים הקשורים בהגנת כדור הארץ שלנו. אנחנו גאים לשתף אתכם בדוח ESG המסכם את פעילותנו בתחום הקיימות הסביבתית בקבוצה בשנת 2023.

 "במהלך שנת 2023, המשיכה קבוצת אשטרום להוביל את ענף הבנייה והנדל"ן בישראל באמצעות ייזום, תכנון, בנייה, רכישה, ייצור וניהול של סביבות מגורים, תעסוקה, מסחר ובילוי. בכך מספקת קבוצת אשטרום פתרונות בעלי ערך עבור קהילות, אנשים ועסקים. עם פרוץ המלחמה, הצטרפנו למאמץ הלאומי לסייע במציאת קורת גג עבור המפונים מקווי העימות באמצעות מיזמים שונים של שכירות לטווח ארוך, לצד בנייה מחדש.

קבוצת אשטרום גאה להיות אחת מקבוצות הבנייה והנדל"ן הראשונות בישראל היוזמת, מתכננת, בונה, מתפעלת, מפתחת ומייצרת מתוך מחויבות לספק פתרונות ברי קיימא לאתגרים הכלכליים, החברתיים והסביבתיים הניצבים בפנינו. אנו מחויבים להמשיך לקדם את פעילותנו בתחום ה- ESG מתוך אמונה כי כך נבטיח את עתידם של הדורות הבאים ונחזק את הקהילה והסביבה בהן אנו פועלים". מתוך דברי יו"ר הדירקטוריון רמי נוסבאום ומנכ"ל קבוצת אשטרום גיל גירון.

 אנו מזמינים אתכם לקרוא את דוח ה- ESG של קבוצת אשטרום לשנת 2023, להכיר את מחויבותנו בתחום ולהתרשם מפעילותנו לקידום נושא חשוב זה.

לקבוצת אשטרום - קשרי משקיעים

דוח ESG
דוח ESG

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך