קבוצת אשטרום משיקה את פרויקט "עץ חיים" בירושלים

אשטרום קבלנות, באמצעות חברת הבת אשטרום ירושלים, בונה בימים אלה את "עץ חיים", פרויקט התחדשות עירונית המשלב שני מגדלי מגורים לצד עבודות שימור היסטורי בלב ירושלים.

פורסם בתאריך: 3.6.2024

קבוצת אשטרום גאה להיות חלק מהתחדשות עירונית בלב ירושלים, בפרויקט "עץ החיים" בשיתוף עם קבוצת ב.ס.ר ובהובלת אשטרום קבלנות באמצעות חברת הבת אשטרום ירושלים.

 מדובר על פרויקט מורכב של בנייה ושימור שמחזיר חיים חדשים למרכז ההיסטורי של העיר, בסמוך לשוק מחנה יהודה המפורסם, ליד תחנת הרכבת הקלה ובמרחק הליכה מהעיר העתיקה.

 בניית המגדלים בני 29 הקומות כל אחד והחניון התת קרקעי בן 7 הקומות הם אמנם החלק המרכזי בפרויקט, אבל מה שהופך אותו לייחודי הוא דווקא עבודות השימור באתר. לצד המגדלים ניצבים שני מבנים עתיקים: מבנה הישיבה וגן ילדים היסטורי השייכים לישיבת "עץ החיים" והוכרזו כמבנים לשימור, כך שכל עבודות הבנייה והחפירות תוכננו סביב שימורם.

 האתגרים הרבים ומציאת הפתרונות עבורם הופכים את הפרויקט לייחודי ויוצא דופן גם בראי הגלובלי עם הרמת מבנה הגן ששוקל 3,000 טון בשלמותו, חפירת החניון והקמת יסודות תמיכה מתקדמים בשילוב טכנולוגיות הדיראוליות, פלדה וניטור אתגרים בזמן אמת.

יש לנו מחויבות עמוקה לשמר את המורשת העשירה של ירושלים תוך כדי קידום צמיחה והתחדשות. הבנייה בבירה היא לא רק אתגר הנדסי, אלא גם זכות לשמר את האופי הייחודי של ירושלים ולשלב אותו עם פיתוח מודרני שמביא ערך לתושבי העיר והמבקרים בה.

 יום ירושלים שמח ומלא בגאווה לבירתנו!

מגדלי מגורים פרויקט עץ חיים בירושלים The Tree Of Life residential towers project in Jerusalem
פרויקט עץ חייםמגדלי מגורים פרויקט עץ חיים בירושלים

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך